Θερμός Μπουκάλι Caddo 500ml Bronze από την Trespass. Διαθέτει διπλό τοίχωμα για μεγαλύτερη μόνωση από ανοξείδωτο ατσάλι. Διατηρεί ζεστό το ρόφημα σας έως 8 ώρες και κρύο έως 16 ώρες. Ο χρόνος διατήρησης ποικίλει ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες.
Επιστροφές προϊόντων.
Απαραίτητη προϋπόθεση να έχετε συμπληρώσει τη φόρμα επιστροφής που θα βρείτε στο δέμα σας.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ - ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.
Για επιστροφές (όπως στην περίπτωση αλλαγής) εντός Ελλάδας επιβαρύνεστε με το κόστος της επαναποστολής (ανάλογα με το μέγεθος του δέματος).
Για επιστροφές από το εξωτερικό τα έξοδα επιστροφής βαραίνουν αυτόν που κάνει την επιστροφή.
Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη.
Αυτό σημαίνει:
Αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε ελεύθερα να το αποστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.
Η διαδικασία της επιστροφής είναι απλή και γίνεται πάντα κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με εμάς, στα τηλέφωνα 2102209340, 2467102242.
Πως στέλνετε τα προϊόντα στην εταιρεία μας όταν η χρέωση επιβαρύνει εμάς:
Από Ελλάδα: Καλείτε την ΕΛΤΑ Courier στο 11120 (από σταθερό με αστική χρέωση) και μας στέλνετε το δέμα στην παρακάτω διεύθυνση με χρέωση παραλήπτη. (Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών, τα έξοδα επιβαρύνουν εσάς).
Αποστολή προς: MV TRADE OE, κωδικός παραλήπτη: 257146, Λ.ΚΥΚΝΩΝ 208, Καστοριά, ΤΚ. 25001, Τηλέφωνο: 2102209340, 2467102242.
Με το που θα παραλάβουμε το προϊόν ελέγχουμε αν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις. Αν τις πληροί, σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν. Το κόστος επαναποστολής του νέου προϊόντος το επιβαρύνεστε εσείς
Διευκρινίζεται ότι οι αλλαγές γίνονται πάντοτε στην τρέχουσα τιμή του προϊόντος με την εξτρά επιβάρυνση που αναγράφεται παραπάνω. Σε περίπτωση που το νέο προϊόν που επιλέγετε έχει χαμηλότερη τιμή από αυτό που επιστρέφετε, δικαιούστε εκπτωτικό κουπόνι, αξίας ίσης με τη διαφορά που προκύπτει. Η διαφορά των χρημάτων δεν επιστρέφετε.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων.( Ισχύει μόνον για αγορές εξ αποατάσεως )
Όταν παραλάβουμε το προϊόν και εγκριθεί η επιστροφή σας, η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων δύναται να ολοκληρωθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Αν η πληρωμή έγινε από εσάς μέσω Pay Pal ή με Πιστωτική κάρτα τότε η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει αντίστοιχα. Εάν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία του λογαριασμού σας στα αντίστοιχα πεδία της φόρμας ώστε να γίνει η επιστροφή στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή.
Μπορείτε να κάνετε χρήση της δική σας ταχυμεταφοράς με δική σας χρέωση. Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε χρήση της δική μας courier ELTA COURIER μπορείτε να κάνετε χρήση του κωδικού παραλήπτη που προαναφέρθηκε και το κόστος θα αφαιρεθεί από το συνολικό ποσό που σας οφείλομε.
Το κόστος για πληρωμή μέσω αντικαταβολής δεν επιστρέφεται (είναι παροχή που έχετε κάνει χρήση).
Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων
Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του skibill.gr πουλήθηκαν προϊόντα ελαττωματικής ποιότητας ή έγινε λάθος στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή ή παραλάβατε κατεστραμμένα κατά την μεταφορά προϊόντα, όπως με κακή συσκευασία κ.λ.π. τότε το skibill.gr αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης και το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.
Προκειμένου να διαπιστωθεί εάν το προϊόν είναι ελλαττωματικό θα πρέπει να μας αποστείλετε με email στο info@skibill.gr φωτογραφίες του προϊόντος και της απόδειξης προκειμένου να ελεγχθεί από το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας. Εάν μας αποστείλετε το προϊόν χωρίς να τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία επιβαρύνεστε εξ ολοκλήρου όλα τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος συν όσα προκύψουν καθώς επίσης η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα της άρνησης παραλαβής του.
Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέρθηκαν.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ - ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) Πριν την αποστολή του προϊόντος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση contact@skibill.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στα 2102209340, 2467102242 καθημερινά 10:00-20:00 και το Σάββατο 10:00-15:00.
β) Σε περίπτωση υπαναχώρησης έχετε προθεσμία δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψετε το προϊόν, αν έχετε κάνει αγορές εξ αποστάσεως, χωρίς να αναφέρετε τούς λόγους και με μοναδική επιβάρυνση τη δαπάνη επιστροφής του προϊόντος. Το skibill.gr οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής -όχι όμως της αντικαταβολής).
Διευκρινίζεται, ότι για να προχωρήσετε στην επιστροφή προϊόντος πρέπει να τηρούνται οι προϋποθέσεις που αναφέρθηκαν παραπάνω περί φθορών, άριστης κατάστασης των επιστρεφόμενων προϊόντων, στη συσκευασία τους κλπ..
Η κατάθεση των χρημάτων σας θα γίνει εντός 14 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα λάβουμε τα προς επιστροφή προϊόντα και εφόσον αυτά πληρούν τις προϋποθέσεις περί επιστρεφόμενων προϊόντων όπως αυτές αναφέρθηκαν παραπάνω.
Υπενθυμίζεται ότι, επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μόνο στην περίπτωση χρήσης του δικαιώματος υπαναχώρησης.